Wanita Ini Menyembur Minyak Wangi Pada Seluar Dalamnya Didalam Lif (Gambar/Video)


Baru - baru ini ada sebuah video yang meletup viewnya di Youtube kerana memperlihatkan tingkah laku aneh seorang wanita di dalam lif . Wanita ini sebenarnya kelihatan cantik dan menarik . Saat itu ia sedang masuk ke lif sendirian .
Wanita ini kemudian sejenak berkaca dan berdiri sangat dekat dengan pintu . Tak lama kemudian wanita ini mengambil sesuatu dari begnya . Bukan sebuah telefon bimbit , bukan pula kaca atau hal - hal yang berkaitan dengan pekerjaan . Melainkan sebuah botol minyak wangi semburan !









Botol semburan ini tak nampak seperti minyak wangi kerana sangat panjang dan besar . Boleh dibilang mirip pengharum bilik atau sejenis hairspray . Dan lebih mengejutkan lagi , wanita ini menggunakan tin tersebut untuk menyembur bahagian bawah skirt dia yang tak lain adalah seluar dalam .
















Entah ini dilakukannya dengan sedar atau tidak bahawa di dalam lif tersebut ada sebuah kamera atau tidak . Banyak viewer yang menduga - duga apa yang sedang dilakukan wanita itu sebenarnya . Ya , memang semua orang berpotensi punya ' kawasan bawah ' yang mungkin bau , dan sepertinya dia ingin menggekalkannya agar wangi . Namun hal tersebut tetap menghairankan bagi banyak orang .

Jom layan video kat bawah :



No comments:

Post a Comment